مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

سیستم ارتباط با مشتری (CRM) فراصدر شامل پیشرفته ترین پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان یک مجموعه، گسترش فرهنگ مشتری مداری و همچنین ایجاد و نگهداری محیطی امن و پویا جهت نگهداری اطلاعات سازمانی میباشد.

نرم افزار crm  بهترین ابزار جهت ایجاد و استمرار روابط سودمند بین سازمان و مشتری میباشد

این نرم افزار سازمان ها را در مدیریت بهترکسب و کار و روابط با مشتریان و افزایش فروش کمک میکند و میتواند نظم و یکپارچگی را به کسب و کار سازمان ها ارائه کند.

 

نرم افزار ارتباط با مشتری فراصدر به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات کامل مشتریان خود را در یک بستر امن و طبقه بندی شده ثبت کرده و از طریق آن فرایند فروش و خدمات خود را آسان تر و بهتر و کاملا پیشرفتانه تر مدیریت کنید.

سیستم مدیریت مشتریان خدمات زیر را به مشتریان خود عرضه می کند. 

خدمات "استراتژی" ارتباط با مشتریان (CRM):

 ترسیم سیستم شناسایی مشتری (پروفایلینگ /طبقه بندی)
ترسیم سیستم نیاز سنجی مشتری (VOCT)
ترسیم سیستم گروه مشتریان (مشتریان احتمالی-امید-مشتری فعلی-مشتری وفادار)
ترسیم سیستم فعلی “مشتری مداری” سازمان در ۹ فرایند فروش (آگاهی، ارزیابی و اعلام نظر، بازاریابی، خرید، تحویل، استفاده و آموزش، نگهداری و خدمات پس از فروش، کالای مکمل، دور انداختن)

. ترسیم فعلی فرایندها ، تکنولوژی و منابع انسانی سازمان
. طراحی نقشه سفر آینده مشتری
. ترسیم فرایند شکایات مشتری در سازمان
. ترسیم سیستم نیاز سنجی مشتری ندای مشتری (VOCT)
. آموزش چرایی وجود واحد خدمات ارتباط با مشتری (مدیریت-پرسنل)

خدمات "عملیاتی" ارتباط با مشتریان:

 آموزش چیستی ارتباط با مشتریان در سازمان

 اموزش چگونگی استفاده از نرم افزار ارتباط با مشتریان در سازمان
 اموزش چگونگی انجام ارتباط با مشتریان در سازمان
 نظارت بر اجرای درست نرم افزار CRM در هر واحد از سازمان
استقرار نرم افزار ارتباط با مشتریان در سازمان
راه اندازی شکایات مشتری در سازمان
 راه اندازی ندای مشتری در سازمان
تماس شادی آور(happy call) مشتریان شاکی
 مشاوره برای همراهی یک ساله با مدیریت سازمان (هفته ای یک ساعت)
 انتشار داده های تحلیلی در سازمان

خدمات "تحلیلی" ارتباط با مشتریان (CRM):

تحلیل داده‌های مشتریان
الگوهای رفتاری مشتریان
تحلیل سبد خرید مشتری (از داده های قبلی) سازمان
محاسبه نرخ ریزش مشتری از بازاریابی تا فروش تحلیل و بررسی داده های به دست امده از تعامل با مخاطبان ومشتریان وگزارشات مربوطه

 

اشتراک گذاری این مقاله

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest