ردکردن این

راهکار نوین بازاریابی دیجیتال

بازی کسب و کار

با یک بازی جذاب، خاطره ای شیرین برای مشتریان خود بسازید

فواید بازی کسب و کار

راه اندازی کمپین بازی کسب و کار چه مزایا و کاربردهایی برای برند و کسب و کار شما خواهد داشت؟!

ارتقا جایگاه برند

با طراحی و اجرای بازی کسب و کار و اعطای جوایز به شرکت کنندگان در کمپین های بازی میتوان خاطره ای خوش و جذاب در ذهن آنها ایجاد کرد و به فرآیند برندسازی کمک شایانی نمود.

جمع آوری اطلاعات مشتریان

باتوجه به ساختار سیستم مدیریت بازی کسب و کار، اطلاعات مختلف مشتریان همچون تلفن همراه، اکانت اینستاگرام، نام ونام خانوادگی و.. قابل جمع آوری و ذخیره در بانک اطلاعات خواهد بود.

افزایش نرخ مشارکت

کمپین های بازی کسب و کار که تاکنون اجرا شده، نمایانگر افزایش چشمگیر تعداد مخاطبان و مشتریان و همچنین رشد نرخ همکاری و مشارکت آنان شبکه های اجتماعی می باشد.

ترغيب به خرید بیشتر

با توجه به اتصال سامانه های مدیریت بازی کسب و کار و باشگاه مشتریان فراصدر، بازیکنان در طول بازی میتوانند با خرید حضوری و یا از فروشگاه اینترنتی کسب و کار امتیاز بیشتری کسب کنند.

افزایش تعداد فالور اينستاگرام

از جمله راهكارهای كسب امتياز بيشتر در بازی، فالور کردن پیج صاحب بازی توسط بازیکنان می باشد. با استفاده از این ابزار شما خواهید توانست تعداد قابل توجهی فالور واقعی فعال جذب نمایید.

معرفی و ارتقای محصولات

در هنگام طراحی داستان بازی میتوان بر روی محصولات خاصی تمرکز نمود. استراتژی اهداف و امتیازات راهبردی بازی را متمرکز بر آن محصولات و ویژگی‌های‌ کلیدی آنها تعریف نمود.

پنل مدیریت بازی

کمپین‌های بازی کسب و کار نیازمند یک سامانه مدیریت جامع و حرفه‌ای خواهد بود که ما آن را فراهم کرده ایم.

مدیریت کاربران

رصد و پیگیری فعالیت های کاربران و همچنین رفتار آنها در کسب امتیازات قابل مشاهده و بررسی بوده و امکان شناسایی کاربران مشکوک و یا متقلب فراهم می باشد.

اتصال به باشگاه مشتریان

بازیکنان میتوانند با توجه به سیاستهای بازی با خرید از فروشگاه آنلاین و یا حضوری امتیازاتی در بازی کسب نمایند و همچنین از امتیازات خود در بازی بعنوان کدتخفیف در هنگام خرید استفاده کنند.

مدیریت امتیازات

مدیریت سیاست ها و استراتژی های کسب امتیاز توسط بازیکنان و اینکه با انجام اقدامات راهبردی مدنظر صاحب کسب و کار چه امتیازاتی را کسب نمایند.

امکانات و قابلیت های بازی کسب و کار

امکانات و قابلیتهای مختلف بازی‌های کسب و کار جهت بالابردن بهره‌وری و کارایی آنها بشرح ذیل است.

اجرا روی انواع رایانه و گوشی‌های هوشمند

قابلیت اجرای بازی ها بر روی انواع رایانه، گوشی های هوشمند و انواع سیستم عامل ها بدون نیاز به فرآیند نصب بازی

جدول رده بندی بازیکنان

در پنل بازی، بازیکنان م‌یتوانند جدول رده بندی و رتبه‌های رقبا یا دوستانشان را مشاهده نمایند و بازی خود را مدیریت کنند.

اشتراک گذاری بازی با شبکه‌های اجتماعی

بازیکنان می‌توانند بازی را با استفاده از کدمعرف اختصاصی به دوستانشان معرفی کنند و امتیاز یا جان اضافه دریافت کنند.

قابلیت افزودن به صفحه اصلی تلفن

با استفاده از Add To Home Screen میتوان بازی را به صفحه اصلی تلفن همراه اضافه کرد و دسترسی فوری به بازی داشت.

اجرا بر بستر مرورگرهای اینترنت

بازی ها بر بستر مرورگرهای اینترنت طراحی و اجرا خواهند شد و بر روی انواع مرورگرهای مختلف قابل اجرا و بازی خواهند بود.

امکان کسب و یا خرج امتیازات

با اتصال بازی با باشگاه مشتریان، بازیکنان می‌توانند با خرید از فروشگاه آنلاین یا حضوری امتیاز یا جان کسب و یا خرج کنند.

نمونه‌هایی از بازی کسب و کار

نمونه هایی موفق از بازی‌های کسب و کار که تاکنون در ایران برای برندهای بزرگ و معتبر طراحی و اجرا گردیده است.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

سوالات متداول از بازی کسب و کار

متداول ترین سوالات درخصوص بازی کسب و کار و پاسخ های آنها را مشاهده فرمایید.

ابتدا لازم است تا یک بازی متناسب با موضوع کسب و کار یا محصول شما طراحی و آماده سازی شود. پس از آن با استفاده از ابزارهای متعدد بازاریابی دیجیتال، اطلاعرسانی کمپین صورت میگیرد و کمپین برگزار میگردد. با توجه به سیاست های امتیازدهی، بازیکنان اقدام به معرفی بازی به دوستان و آشنایان خود خواهند کرد و تعداد بازیکنان بصورت تصاعدی بالا خواهد رفت.

بدیهی است هرچقدر جوایز کاربردی تر، گران قیمت تر و جالب تر باشند، کمپین جذاب تر و بازیکنان انگیزه بالاتری خواهند داشت. البته سیاستهای اعطای جوایز و قرعه کشی نیز بسیاز موثر خواهد بود.

بله! بازی ها مطابق نیازهای هر کسب و کار و سیاست های اولیه مدیر آن تجارت تهیه و تولید خواهد شد که آن شخص میتواند بر اساس نیازهای خود سیاست های امتیاز دهی را در بازی تغییر دهد.

مشتریان بازی کسب و کار

برندهایی که استراتژی استفاده از گیمیفیکیشن یا همان بازی کسب و کار را استفاده کرده اند.