باشگاه مشتریان چگونه موجب رونق کسب و کار خواهد شد؟

باشگاه مشتریان قدیمی

حتما تا به حال اسم نسیه یا حساب دفتری رو بارها شنیدید.یا شاید بارها پیش اومده که خودتون هم حساب دفتری داشتین. جالبه که بدونید حساب دفتری و دادن جنس نسیه یکی از قدیمی ترین یا شاید اصلا با سابقه ترین روش وفادار سازی مشتریان بودهT که البته هنوز هم مورد استفاده قرار می گیره و همچنان موثر و کاربردیه.
این روش سنتی اغلب مختص بقالی ها که امروزه بر اثر گذر زمان تبدیل به سوپر مارکت و هایپر مارکت شدند بوده. همونطور که اشاره شد هنوز هم استفاده از این روش منسوخ نشده.

باشگاه مشتریان امروزی

اما در دنیای شلوغ امروز که با زمان های گذشته تفاوت های شگرفی دارد. استفاده از چنین روش هایی برای فروشگاه ها چه کوچک و چه بزرگ شاید در حسن شهرت صاحبان آن مؤثر باشد. اما قطعا با وجود افکار و ایده های نوین که به سرعت نور در حال رشد و تکامل هستند، با چنین روش ها و ایده هایی  نمی توان گوی سبقت را از رقبا دزدید. در نتیجه نمیتوان جایگاه مناسبی را برای خود در این آشفته بازار یافت.

در رقابت های جهان امروز برنده آن کسی است که ایده های بکر تر و خلاقیت های شگفت آورتری را به مشتریان خود عرضه کند.

بدیهی است هیچ کدام از صاحبان کسب و کار حتی خوش فکر ترین و خلاق ترین آن ها زمان و امکان تبلیغات رو در رو و ارائه ایده های خود را به مشتریانشان نخواهند داشت. با گسترش کسب و کارها در بسیاری از موارد به خصوص در زمینه مشاغل فروشگاهی شاهد تعدد شعبات در سراسر کشور و حتی گاهی در سطح جهانی هستیم.

به همین علت یافتن راهی که بتواند ایده های ما را به تک تک مشتریان بالقوه و بالفعل مان در سرتا سر قلمرو کاریمان برساند از اهم واجبات در جذب و وفادار سازی مشتریان به شمار می رود.
از این رو بهره گیری از یک سیستم جامع و هوشمند جهت پیاده سازی سیاست های تبلیغاتی و ارائه ایده ها و افکاری که ما را در کسب هر چه بیشتر موفقیت های شغلی یاری کند بسیار ضروری به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این مقاله

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest