ردکردن این
قبل
بعدی
باشگاه مشتریان (کیف پول مشتری)

نرم افزار باشگاه مشتریان(کیف پول مشتری)، ابزاری توانمند جهت افزایش مشتریان هر کسب و کارمی باشد، که در نتیجه منجر به افزایش درآمد و رونق آن کسب و کار خواهد شد.

با استفاده از مزایای متعدد باشگاه مشتریان، علاوه بر رونق کسب و کار خود، میتوان به اهداف دیگری نظیر حفظ مشتریان فعلی و همچنین جمع اوری یک بانک اطلاعاتی بزرگ و سودمند دست یافت.

باشگاه مشتریان فراصدر

باشگاه مشتریان فراصدر با حدود 12 سال سابقه در زمینه ی طراحی و پیاده سازی نرم افزار های وفادار سازی مشتریان، یکی از پیشتازان در عرصه ی تولید نرم افزار باشگاه مشتریان می باشد. باشگاه مشتریان فراصدر، مفتخر است که پس از سال ها تجربه در این زمینه، امکان طراحی و پیاده سازی هرگونه نرم افزار وفادار سازی را براساس نیاز کسب و کار های مختلف دارا می باشد.

باشگاه مشتریان فراصدر علاوه بر بهره گیری از ابزارهای قدرتمند، جهت تسهیل در روند استفاده از نرم افزار های باشگاه، در زمینه ی مشاوره ی کسب و کار و طراحی باشگاه مشتریان اختصاصی، متناسب با نیاز های هرکسب و کار، نیز پیشینه ی پُر باری دارد.

امکانات باشگاه مشتریان (کیف پول مشتری):

بانک اطلاعاتی طبقه بندی مشتریان

امکان ثبت اطلاعات مشتری در سیستم و گروه بندی آنها بر اساس میزان خرید و امتیاز های دریافتی با روش های متنوع و به صورت اتوماتیک ​

سیستم اطلاع رسانی پیامکی

امکان اطلاع رسانی به مشتریان درباره تشکر از خرید، دعوت خرید مجدد و پیامک های مناسبتی (تولد، جشنواره و...) از طریق پیام کوتاه

نظرسنجی لحظه ای

امکان ارسال فرم نظرسنجی به مشتری بلافاصله بعد از خرید و امکان گزارش گیری لحظه ای توسط مدیر کسب و کار

اعمال درصد تخفیف و شاژ کیف پول

تعریف مقدار تخفیف به ازای هر خرید مشتری به صورت شارژ کیف پول و امکان استفاده از کیف پول در خرید های بعدی توسط مشتری

سیستم cash-back

امکان واریز وجه هدیه به کیف پول مشتری بلافاصله بعد از خرید و امکان استفاده از آن توسط مشتری در خرید های بعدی

وب سرویس کیف پول مشتری

امکان اتصال کیف پول مشتری به سامانه های آنلاین و حسابداری کسب و کارها جهت استفاده از خدمات سامانه کیف پول مشتری

بیزنس کد 100090

امکان اعطای کد اختصاصی به هر کسب و کار در سامانه 100090 ارائه کارت ویزیت دیجیتال و معرفی کسب و کار به مشتریان با ارسال کد اختصاصی به سامانه 100090

اعطای کارت هدیه و بن تخفیف

امکان صدور کارت هدیه و بن تخفیف برای هر گروه مشتری و امکان مدیریت و گزارش گیری آنها توسط مدیر کسب و کار

ارائه گزارشات کامل و پیشرفته

گزارش گیری دقیق و جامع از تعداد مشتری، میزان فروش، امتیازات مشتریان و تخفیفات آنها و..... جهت مدیریت و بررسی عملکرد کسب و کار

چرا باشگاه مشتریان (کیف پول مشتری)؟

فروشگاه و مراکز فروش مختلف براساس دلایل متفاوت همچون افزایش مشتری و  میزان فروش خود ، از کیف پول مشتری استفاده می نمایند. بهتر است بدانید به طور کلی استفاده از کیف پول مشتری در کسب و کار های مختلف، از سه مزایای مهم برخوردار می باشد:

1- حفظ مشتریان فعلی
جالب است بدانید هزینه جذب مشتری جدید در هر کسب و کاری حدودا 5 برابر حفظ مشتری سابق و وفاداری او است. لذا یکی از اصل اساسی کسب و کار ها میبایست حفظ مشتری وفادار خود است. حفظ و وفاداری مشتری بدست نمی آید مگر با دادن تخفیف و هدیه به آن ها. با اعطای کیف پول الکترونیکی و تخفیفات ویژه مشتریان خود را به مشتری وفادار کسب و کار خود تبدیل کنید.

2- جذب مشتریان بالقوه

یکی دیگر از مزایای داشتن کیف پول مشتری، جذب مشتریان جدید از طریق دعوت مشتریان وفادار خود است. تصور کنید مشتریان وفادار شما بدانند که با دعوت از دوستان خود به خرید از فروشگاه شما، کیف پول خود را شارژ کرده و از تخفیف ویژه ای بهره مند میشوند. شک نکنید مشتریان وفادار شما برای دریافت تخفیف بیشتر این کار را کرده و به راحتی تعدادمشتری جدید شما افزایش میابد.

3- افزایش فروش

از اصلی ترین مزایای داشتن کیف پول مشتری، افزایش فروش کسب و کار است. مشتریان برای داشتن موجودی بیشتر کیف پول خود به خرید مجدد و دعوت از دوستان خود به خرید ترغیب میشوند و در نتیجه تعداد مشتریان جدید و وفادار یک کسب و کار افزایش یافته و آمار کلی فروش و درامد فروشگاه از طریق کیف پول مشتری زیاد میشود.

مزایا نصب و راه اندازی باشگاه مشتریان (کیف پول مشتری)

حفظ و نگهداری مشتریان

ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان، همکاران، نمایندگان

افزایش درآمد و سودهی کسب وکار

ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان، همکاران، نمایندگان

اطلاع رسانی از انواع تخفیف ها به مشتریان

ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان، همکاران، نمایندگان

افزایش ارتباط با مشتریان

ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان، همکاران، نمایندگان

بازگشت خریداران

ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان، همکاران، نمایندگان

اطلاع از علایق و ارتباط موثر با مشتریان

ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان، همکاران، نمایندگان

باشگاه مشتریان(کیف پول مشتری) برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

باشگاه مشتریان ویژه آموزشگاه ها:

یکی از راهکارهای ترغیب افراد به حضور مداوم در کلاس های آموزشگاه و ادامه دادن آنها، در نظر گرفتن هدیه و مزایایی و تخفیف دوره ها برای شاگردان میباشد. شما میتوانید با در نظر گرفتن کیف پول برای شاگرداه آموزشگاه خود برای مثال به ازای نفرات برتر بودن در آزمون ها، کسب درجه و..... کیف پول آنها را مبلغی شارژ کرده تا آنها بتوانند در دوره های آینده از کیف پول خود برای پرداخت شهریه استفاده کنند.

باشگاه مشتریان ویژه سوپرمارکت ها:

سوپرمارکت ها یکی از بهترین نوع کسب و کاری است که داشتن کیف پول مشتری تاثیر چشم گیری در افزایش فروش و ایجاد مشتری منظم و وفادار داشته باشد.با داشتن کیف پول مشتری به راحتی میتوانید مشتریا قدیمی خود را وفادار خود کرده و از طریق مشتریان قدیمی، مشتریان جدید دریافت کنید.

باشگاه مشتریان ویژه مغازه ها:

داشتن کیف پول مشتری برای مغازه ها، باعث میشود مزایای جالب توجهی به مشتریان عرضه شود. بدین ترتیب مشتریات ترغیب میشوند از برند شما بیشتر خرید کرده تا از مزایای کیف پول خود استفاده کنند و تبدیل به مشتری وفادار شما خواهند شد.

باشگاه مشتریان ویژه آرایشگاه و سالن های زیبایی:

جالب است بدانید طبق آمار بدست آمده، یک مشتری راضی میتواند حداکثر میتواند 3 نفر را متقاعد کرده تا به آرایشگاه شما بیاید. در حالی که یک مشتری ناراضی به راحتی میتواند مانع آمدن 20 مشتری به آرایشگاه شما شود. لازمه هر سالن زیبایی برای افزایش مشتری و فروش علاوه بر کیفیت خدمات، توجه به مشتریان سابق خود و تبدیل آنها به مشتری وفادار است.

باشگاه مشتریان ویژه باشگاه های ورزشی:

همانطور که میدانید در باشگاه های ورزشی، هر چقدر مشتری شما در آن ورزش پیشرفت کند، بیشتر برای ادامه دادن ترغیب میشود و این یعنی تبدیل مشتری شما به مشتری همیشگی و دائمی. شما میتوانید با درنظر گرفتن کیف پول برای مشتری برای آنها به ازای ثبت رکورد های ورزشی یا حضور مداوم در تمامی جلسات یا معرفی دوستان خود به باشگاه، و..... به عنوان هدیه مبلغی کیف پول آنها را شارژ کنید تا ورزشکار بتواند در ماه های آینده از کیف پول خود برای پرداخت هزینه عضویت استفاده کند

باشگاه مشتریان ویژه دفاتر خدماتی و بیمه:

جالب است بدانید با توجه به سبک کاری بیزنش دفاتر خدماتی و بیمه، سطح وفاداری مشتریان نسبت به سایر کسب و کارها پایین تر است. بنابراین داشتن برنامه وفاداری برای مشتریان این کسب و کارها بسیار مهم و جز مزایای رقابتی آنها به شمار میرود. داشتن کیف پول مشتری ویژه دفاتر خدماتی و بیمه ، باعث میشود همیشه با مشتریان خود در تماس باشید. این کار میتواند مشتری راضی خود به مشتری وفادار تبدیل کرده و سودآوری داشته باشید

باشگاه مشتریان ویژه رستوران ها

داشتن کیف پول مشتری ویژه رستوران ها، باعث میشود همیشه با مشتریان رستوران خود در تماس باشید. این کار میتواند مشتری راضی رستوران به مشتری وفادار تبدیل کند. همانطور که میدانید مشتریان وفادار و منظم به رستوران شما، بهترین و سودآور ترین نوع مشتری برای شما خواهند شد.

ابزارهای راه اندازی باشگاه مشتریان (کیف پول مشتری)

هر نرم افزار باشگاه مشتریان بسته به نوع طراحی و اهدافی که دنبال میکند، برای ثبت اطلاعات کاربران از ابزار مختلفی بهره میگیرد.

در باشگاه مشتریان فراصدر، نیز روش ها و ابزار مختلفی برای ثبت اطلاعات کاربران وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می نمائیم.

  • نرم افزار ویندوزی:

– ثبت مشتری جدید
– ثبت تراکنش و فاکتور خرید مشتری
– استفاده از اعتبار کیف پول مشتری


  • اپلیکیشن موبایل(Android):

– ثبت مشتری جدید
– ثبت تراکنش و فاکتور خرید مشتری
– استفاده از اعتبار کیف پول مشتری


  • تبلت شماره گیر:

–  تبلت 7 اینچ لنوو جهت دریافت شماره مشتریان در محل
–  اپلیکیشن اندرویدی ثبت مشتریان
–  ارسال کارت ویزیت الکترونیک کسب و کار
–  ثبت شماره مشتری به عنوان مشتریان بالقوه
–  دریافت جایز و کد تخفیف توسط مشتریان حضوری(گردونه شانس)

واگذاری لایسنس و درخواست نمایندگی

منتظر تماس کارشناسان ما باشید….