ردکردن این

باشگاه مشتریان چه مزایایی برای کسب و کار ها دارد؟(قسمت دوم)

مزایای باشگاه مشتریان2

همانطور که در مقاله ی منتشر شده ی قبل ذکرنمودیم،  نرم افزار باشگاه مشتریان از مزایای زیادی برخوردار می باشد. همچنین در زمینه های مختلفی از کسب و کار، تاثیرات مثبتی دارد. استفاده از این نوع نرم افزارتوسط صاحبان کسب و کار، میتواند مشتریان زیادی را جهت خرید کالاهای مربوطه ی آن ها ترغیب نماید؛ از این رو توصیه می گردد کسانی که دارای کسب و کار هستند، با استفاده از باشگاه مشتریان میزان سود دهی خود را افزایش نمایند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی مقاله ی قبل پرداخته و اطلاعاتی در زمینه ی مزایای استفاده از باشگاه مشتریان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

مزایای استفاده از باشگاه مشتریان برای کسب و کار:

  • اهدای اپلیکیشن اختصاصی باشگاه مشتریان به صاحبان کسب و کار:

یکی از بهترین مزایای باشگاه مشتریان، اهدای اپلیکیشن اختصاصی به صاحبان کسب و کار است. همچنین میتواند لوگوی مخصوص فروشگاه صاحبان کسب و کار را با فضایی مختص به شغل آن ها، اهدا نماید. با استفاده از این اپلیکیشن، مشتریان فروشگاه میتوانند از تخفیفات آن با خبر شده و امتیازات و اعتبارات خود را نیز مشاهده نمایند.

  • اهدای تخفیف به مشتریان:

صاحبان کسب و کاری که از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده می نمایند، میتوانند براساس مناسبت های مختلف، طرح های متفاوتی همچون تخفیف و آفر برای مشتریان ثابت خود در نظر بگیرند. این عمل موجب حس رضایتمندی مشتریان ثابت فروشگاه شده و میزان فروش کسب و کار را نیز افزایش می نماید.

  • فروش آنلاین کالا:

افرادی که از اپلیکیشن باشگاه مشتریان استفاده می نمایند، توانایی این را دارند که کالاهای خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند.(جهت خرید نرم افزار باشگاه مشتریان کلیک کنید)

  • دسته بندی مشتریان بر اساس خرید آنها

 استفاده از باشگاه مشتریان، این امکان را به صاحبان کسب و کار می دهد که مشتریان خود را براساس خرید هایی که از فروشگاه آن ها انجام می دهند، دسته بندی نمایند. به طور مثال میتوانند مشتریان ثابتی که بیشترین خرید توسط آن ها صورت میگیرد را به مشتریان طلایی، مشتریانی که میزان خرید نسبتا زیادی را انجام می دهند نقره ای و مشتریان تازه وارد را به برنز ثبت نمایند. سپس برای دستیابی به هر گروه ، شرایط ویژه را در نظر بگیرند که در صورت عمل به آن، به گروه مد نظر ارتقا یابند. شرایط سختی را برای گروه طلایی در نظر بگیرند تا مشتریان با انجام خرید های متنوع، امتیازاتی را کسب نموده و در نهایت به آن گروه دست پیدا کنند. البته لازم به ذکر است برای افرادی که به گروه طلایی دست پیدا می نمایند، باید جوایز نفیسی در نظر گرفته شود تا علاوه بر حفظ اطمینان مشتری به فروشگاه، افراد دیگری هم نیز به خرید از آن جا تشویق شوند.

  • صدور کارت عابر مختص کسب و کار خود:

یکی از مزایای شگفت انگیز باشگاه مشتریان، این است که به فروشندگان، توانایی صدور کارت عابر مختص کسب و کار خود را می دهد: بدین صورت که آن ها میتوانند کارت هایی مشابه کارت عابر تهیه نموده و به مشتریان خود اهدا نمایند تا هنگام خرید از آن ها، از کارت مختص خود را استفاده نمایند. همچنین جالب است بدانید این کارت های عابر قابلیت شارژ شدن داشته و مشتریان میتوانند تنها زمانی از آن استفاده نمایند که اقدام به خرید از فروشگاه مد نظر آن کرده باشند.

  • صدور فاکتور خرید برای مشتریان:

    هنگام استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان، میتوان اقدام به صدور دو نوع فاکتور خرید برای مشتریان نمود:

-صدور فاکتور سریع: هنگام استفاده از فاکتور سریع برای مشتریان، در صورتی که نام مشتری  را درون سیستم وارد کرده یا کارت عابر آن را از کارتخوان عبور داده شود، تمامی اطلاعات آن از قبیل نام مشتری، زمان آخرین خرید ، میزان تخفیف دهی به آن، میزان امتیازات کسب کرده و…..روی سیستم نمایش داده خواهد شد. سپس اطلاعات به دست آمده روی فاکتور درون سیستم ثبت شده و چاپ می گردد.
-صدور فاکتور کالایی: در صورتی که اقدام به صدور فاکتور کالایی برا مشتری نمائید، هر کالایی که توسط آن خریداری شود، به صورت جداگانه در فاکتور مختص خود ثبت می شود. همچنین بهتر است بدانید هرفاکتور که برای مشتری ثبت شود، از طریق پیامک به آن اعلام می گردد.

کلام آخر:

امروزه استفاده از باشگاه مشتریان، بهترین راهکار جهت افزایش فروش و مشتریان است. همچنین براساس مزایایی که دارد، میتواند در مدت زمان کوتاه سود دهی بالایی برای صاحبان کسب و کار داشته باشد. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی مزایای استفاده از باشگاه مشتریان برای صاحبان کسب و کار، در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست اورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خودرا در زمینه ی مقالات منتشرشده از وبسایت باشگاه مشتریان فراصدر در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله راهکار جذب مشتری و افزایش فروش(قسمت اول) دیدن کنید.

اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در print
Print