ردکردن این

باشگاه مشتریان چه مزایایی برای کسب و کار دارد؟

امروزه اغلب کسب و کارها به صورت اینترنتی انجام می گردد و تقریبا نیمی از افراد، با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود، اقدام به خرید های اینترنتی متفاوت می نمایند. یکی از مهمترین راه های افزایش فروش به ویژه فروش کسب و کار های  اینترنتی، استفاده از برنامه ی باشگاه مشتریان است که استفاده از آن به اغلب صاحبان کسب و کار جهت رونق شغل خود توصیه می گردد. باشگاه مشتریان علاوه بر افزایش فروش، از مزایای دیگری هم نیز برخوردار می باشد که در ادامه ی مقاله به آن خواهیم پرداخت. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به معرفی مزایای باشگاه مشتریان برای صاحبان کسب و کارها بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

مزایای باشگاه مشتریان برای کسب و کار:

۱-کارت هدیه به مشتریان:

یکی از مهمترین مزایای  باشگاه مشتریان، توانایی هدیه دادن از سوی صاحبان کسب و کار به مشتریان خود است. بدین صورت که صاحبان کسب وکار میتوانند در ازای میزان خرید توسط مشتری، به آن ها کارت هدیه اهدا نمایند تا علاوه بر  جلب توجه، موجب افزایش مشتری دائمی خود گردند. همچنین میتوانند با در نظر گرفتن تاریخ تولد مشتریان خود علاوه بر تبریک، تخفیفی را جهت هدیه ی تولد به آن ها اهدا نمایند. اهدای کارت هدیه یا کارت تخفیف، نقش مهمی در افزایش مشتریان و ماندگاری آن ها دارد.

2- ارائه ی آمار دقیق به صاحبان کسب و کار:

از مهمترین مزایای نرم افزار باشگاه مشتریان، ارائه دادن آمار دقیق به صاحبان کسب وکار است. ارائه ی آماری از قبیل اینکه در چه ساعتی از طول روز فروش بیشتری صورت گرفته است یا کدام نوع کالا، فروش بیشتری نسبت به دیگر کالاها داشته است  و…..

3- افزایش رقابت بین صاحبان کسب و کار مشترک:

امروزه  رقابت میان صاحبان کسب و کار مشترک با برند های مختلف همچون تلفن همراه، مواد خوراکی و…. افزایش یافته است. از این رو باشگاه مشتریان در این زمینه نقش مفیدی را ایفا نموده و صاحبان کسب و کار با استفاده از آن در مشاغل خود، میتواند موجب ماندگاری در ذهن مشتریان گردند.

4-وفادار سازی مشتریان کسب وکار:

یکی از مهمترین اهداف برنامه باشگاه مشتریان، وفادارسازی مشتریان ثابت خود و ماندگار کردن مشتریان گذرا می باشد. حفظ و نگهداری مشتریان سابق، مهمترین عاملی محسوب می گردد که باید در هر کسب و کاری مد نظر قرار داد: زیرا مشتریان سابق بیشتر از مشتریان فعلی خرید نموده و موجب سود دهی شده اند . همچنین نگهداری آن ها علاوه بر سهولت بالا، هزینه ای کمتری نسبت به مشتریان فعلی  دارد.
5- افزایش میزان توضیحات لازم در زمینه ی کالا برای مشتریان:

کسانی که از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده می نمایند، میتوانند توضیحات بیشتری در زمینه ی معرفی کالای خود و ذکر مزایای آن، در اختیار مشتریان قرار دهند. همین امر موجب ترغیب مشتری جهت خرید کالای آن ها می نماید.

کلام آخر:
باشگاه مشتریان، نرم افزاری محسوب می گردد که علاوه بر افزایش فروش و سود دهی، موجب افزایش مشتریان جدید برای کسب و کار شما خواهد شد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قراردادن اطلاعاتی در زمینه ی مزایای استفاده از باشگاه مشتریان برای صاحبان کسب و کار، در اختیار شما بود. اما لازم به ذکر است این مقاله همینجا به پایان نمی رسد و در مقاله ی منتشر شده ی بعدی، به آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی مقاله فوق و قسمت دوم آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت فراصدر در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.

اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest
اشتراک گذاری در print
Print