امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان (۲)

امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان

در مقاله قبلی که از همین وب سایت منتشر شد. توضیحات کامل و جامعی درمورد نرم افزار باشگاه مشتریان و امکانات آن داده شد. اکنون در این مقاله قصد داریم به دیگر امکانات آن بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید:

گروه بندی مشتریان با استفاده از نرم افزار:

برای مدیریت بهتر و آسان تر مشتریان خود را گروه بندی کنید. با این کار می توانید برای مشتریان هر گروه، ویژگی و امتیاز خاصی درنظر بگیرید و براساس پارامترهای مختلف سناریو باشگاه مشتریان را بر روی آنها پیاده کنید.

مثال: می توانید در نرم افزار باشگاه مشتریان سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی تعریف کنید و برای هرگروه قوانین خاصی درنظر بگیرید.مثلا برای مشتریانی که درگروه طلایی قرار دارند به میزان ۱۰ درصد از خرید آنها ، کیف پولشان را شارژ کنید تا در خریدهای بعدی از آن استفاده کنند.

 همچنین می توانید گروه بندی ها را ارتقا دهید یعنی وقتی میزان خرید مشتری به یه حد خاصی رسید آنها را به گروه بالاتر با مزایای بیشتر انتقال دهید.

زمانی که گروه جدیدی را در نرم افزار باشگاه مشتریان تعریف می کنید می توانید باتوجه به سیاست مجموعه کاری خود شرایط و قوانین خاصی را برای آن درنظر بگیرید. به همین منظور در زیر تعدادی مورد ذکر شده که می توانید تمامی آنها را اجرا کنید.

*براساس میزان و تعداد دفعات خرید هر مشتری، آنها را به گروه های بالاتری انتقال دهید.

*برای هرگروه از مشتریان خود اعتبار و امتیازات خاصی درنظر بگیرید.

*باتوجه به میزان، مبلغ و تعداد دفعات مراجعه هرمشتری، به آنها اعتبار مخصوصی اختصاص دهید.

*براساس میزان مبلغ خرید به مشتری امتیاز دهید.

*برای امتیازات داده شده به مشتریان ارزش تعیین کنید.

تعریف کالا و خدمات در نرم فزار:

از قابلیت های این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشخص کردن سقف اعتبار مورد استفاده در روز

مشخص کردن سقف اعتبار مورد استفاده برای هرفاکتور

مشخص کردن امتیاز و تخفیف مناسب برای هر کالا یا خدمات

مشخص کردن اعتبار و امتیاز برای هر مشتری درحین ثبت خرید

امکان ثبت خرید هر مشتری

مشخص کردن موجودی هر کالا و محصول در انبار

امکانات باشگاه مشتریان

سیستم گزارش گیری باشگاه مشتریان:

با استفاده از سیستم گزارش گیری نرم افزار باشگاه مشتریان می توانید درخصوص موارد زیر گزارش تهیه کنید. همچنین می توانید گزارش های موردنیاز خود را در قالب فایل اکسل ذخیره سپس مشاهده نمایید.

*تهیه گزارش از لیست مشتریان خود

*تهیه گزارش از گروه های مشتریان

*تهیه گزارش از لیست کالا ها وخدمات

*تهیه گزارش از خرید و امتیازات مربوط به هر مشتری

*تهیه گزارش آنلاین از موجودی انبار، خریداران، فروش و مشتریان (بصورت روزانه، هفته ای و ماهیانه)

*تهیه گزارش از ریز عملکرد و تراکنش مربوط به هر مشتری

*تهیه گزارش از لیست مشتریان وفادار

ماژول های باشگاه مشتریان:

از دیگر امکانات و قابلیت های نرم افزار باشگاه مشتریان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*امکان تعریف امتیاز برای هر روز هفته

*داشتن ارتباط موثر با مشتریان با استفاده از پیامک

*فرستادن پیامک های مختلف برا مشتریان نظیر تشکر از خرید، افزایش اعتبار، میزان موجودی، ارتقاء گروه و …

*قابلیت درج اخبار و رویدادها برای مشتریان

*ارسال تخفیف و آفرهای جدید برای مشتریان

نظر سنجی:
این قسمت از نرم افزار برای پیشرفت کسب و کارتان بسیار حائز اهمیت است زیرا با استفاده از امکانات آن می توانید کسب و کار خود را آنگونه که مشتریان تان می پسندند مدیریت کنید که این عمل باعث رضایت و وفاداری آنها می شود:

امکان تعریف نظرسنجی

امکان ثبت سوالات متداول

امکان ثبت نظرات مشتریان و دادن امتیاز به نظرات آنها

تهیه گزارش از نظرات مشتریان

کلام آخر:

درمقاله فوق که ادامه مقاله منتشر شده قبلی است درمورد امکانات باشگاه مشتریان فراصدر توضیحاتی دادیم تا شما عزیزان با خواندن آن اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید و بتوانید آسوده خاطر خرید کرده و در راه پیشرفت کسب و کار خود قدم بردارید.

 خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک گذاری این مقاله

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در pinterest
Pinterest